Thursday 25 August 2016

Kalau hari2 hampir 12 jam di opis....pegang 3 portfolio, 8 jam sgt tak cukup...stress yg amat sgt..mlm jer dgn anak2... smpi bila harus mcm ni?

Jadi saya decide utk mencari bisnes yg betul2 kukuh dan mentor utk membimbing.

Anda mengalami keadaan yg sama? Atau anda seorang suri rumah dan perlu membantu suami utk tambah pendapatan keluarga?

Kalau begitu anda la org yg saya cari utk sama2 berbisnes dgn saya. Bukan itu jer saya akan bantu ada utk dpt income at least 4 angka. Saya ada group yg sgt best!! Segala tunjuk ajar akan diberi... ðŸ˜Š

Hubungi saya
Intan
012 5828514

No comments:

Post a Comment

Shaklee Baby, Set Mandian Baby Organik

Assalamualaikum dan salam sejahtera Intan nak tanya, mummy-mummy ada anak-anak/baby yang mempunyai kulit sensitif tak? Set Sh...