Friday 26 August 2016

Saya ni adik beradik tak ramai...4 org jer..
Perempuan saya sorang jer...tapi dalam Shaklee adik beradik saya ramai sgtttt...meriahhh..mcm2 peel... ðŸ˜†

Walaupun ada yg xkenal, kami mesra di alam maya..rasa dekat sgt, sbb hari2 berwassup dgn diorang.. Group wassup mmg tak pernah senyap..Ktorg bnyak berkongsi ilmu..terutama sekali ilmu ttg produk Shaklee..

Sebahagian besar adik beradik Shaklee saya adalah org yg sgt hebat... bukan saja hebat di dalam bisnes Shaklee tapi hebat juga ilmu akhirat.. ini yg paling saya suka dlm keluarga Shaklee.

Nak jadi adik beradik saya? ðŸ˜‰
Hubungi 
Intan
012 5828514

No comments:

Post a Comment

Shaklee Baby, Set Mandian Baby Organik

Assalamualaikum dan salam sejahtera Intan nak tanya, mummy-mummy ada anak-anak/baby yang mempunyai kulit sensitif tak? Set Sh...