Tuesday 29 November 2016

Shaklee Lain Dari Yang Lain



Pasal anak bujang la saya yakin dengan Shaklee...

Lepas tu parut jerawat saya hilang, lagi bertambah yakin dengan Shaklee...

Bila parents memberi feedback yg positif, ishh tak boleh jadi Shaklee ni..

Dan sejak dari tu...saya rasa tak patut kalau saya tak share betapa bagusnya bila kita amik supplimen especially supplimen Shaklee.

Mmg ada yg cakap... boleh kaya ke buat bisnes Shaklee ni...klu nak bukti ble jer saya tunjukkan...tapi kawan2 saya yg masih setia 4ever dengan Shaklee bukan niat derang nak kaya, tapi nak sebarkan manfaat bila consume supplimen Shaklee. Ketahuilah sahabat2 ku sekalian, org2 yg dah berjaya dalam Shaklee ni tak pernah pun sesekali derang tunjuk kekayaan yg derang ada..

Dan yang paling special ttg Shaklee ni sbb ada landmark study...penting tau #landmarkstudy ni. Kita sbgai pengguna dah tak risau dan lebih yakin. 


Pengedar Sah Shaklee,
Intan
0125828514

#landmarkstudy
#liveamazing
#shakleeeffect
#tsunamishaklee2
#shakleeshahalam
#pengedarshaklee

1 comment:

Shaklee Baby, Set Mandian Baby Organik

Assalamualaikum dan salam sejahtera Intan nak tanya, mummy-mummy ada anak-anak/baby yang mempunyai kulit sensitif tak? Set Sh...