Wednesday 1 February 2017

Pengedar Shaklee Sekitar Shah Alam

Assalamualaikum…

Selamat Datang ke blog Intan…



Intan mula mengenali Shaklee pada 2011. Masa tu mencari vitamin untuk membantu masalah picky eater anak sulung. Selepas beberapa bulan, Intan amalkan Shaklee Collagen Powder (SCP). Kiranya, SCP adalah supplimen pertama yang Intan amalkan.  Pada 2012, Intan mula menjadi ahli. Dapat free membership dengan pembelian promosi Shaklee Collagen Powder beli 6 percuma 1.

Intan amalkan SCP untuk atasi masalah parut jerawat, kulit kusam dan tona kulit yang tidak sekata. Perubahan atau kesannya dirasai seawal 2 minggu. Parut jerawat semakin pudar dan sampai ada yang menegur kulit muka nampak lain sangat. ~ I’m blushing~

Selepas habis 1 kotak, memang tak putus bekalan SCP kat rumah. Memang dah jatuh cinta sangat dengan SCP ni. Itu yang bila ada promosi terus grab 7 kotak. Free membership dan dapat cash bonus pulak tu.



Serius menjadi pengedar sah Shaklee pada March 2016. Mula berkongsi  pasal Shaklee dengan kawan-kawan dan sedara mara. Alhamdulillah, pada bulan pertama Intan dah layak mendapat bonus dari Shaklee. Jualan paling hot adalah set hamil, set berpantang dan penyusuan dan set kurus.

Best sangat dapat sharing kebaikkan produk Shaklee. Paling best bila semua customer memberi feedback yang sangat positif.

Bagi anda yang inginkan info lanjut atau sebarang produk Shaklee, boleh hubungi Intan seperti maklumat di bawah.


Call / WA : 0125828514
FB Page  : Kedai Cantik.Sihat

Cod Sekitar Shah Alam
Pos keseluruh Malaysia


Setiap pembelian produk Shaklee dengan saya anda wajib menerima konsultasi percuma dari saya.

No comments:

Post a Comment

Shaklee Baby, Set Mandian Baby Organik

Assalamualaikum dan salam sejahtera Intan nak tanya, mummy-mummy ada anak-anak/baby yang mempunyai kulit sensitif tak? Set Sh...