Thursday 28 September 2017

GLA Complex

Sahabat baik kulit anda!



GLA adalah jawapan kepada kulit yang cantik dan berseri. GLA adalah asid lemak omega-6 penting yang digunakan oleh badan anda untuk menghasilkan prostaglandin - bahan yang membantu mengawal pelbagai fungsi tubuh, termasuk kesihatan kulit anda. Miliki kulit yang sihat dan lembut dengan Shaklee GLA Complex.




Keistimewaan Shaklee:
·      Diperolehi daripada minyak borage yang mengandungi GLA berkepekatan tinggi (17%-25%), tulen dan semula jadi dalam bentuk yang mudah diserap.

·  Diformulasi khas dengan gabungan GLA (asid lemak Omega-6), minyak biji bunga matahari (satu lagi sumber asid lemak Omega-6), dan vitamin E untuk mengekalkan kesejahteraan dan kesihatan kulit.



Kekalkan Kelembapan Kulit dengan GLA
·         Membantu meningkatkan kelembapan kulit.
·         Membantu mengembalikan kehalusan dan kelembutan kulit.



Untuk pembelian dan sebarang pertanyaan boleh hubungi Intan
Call / WA : 0125828514
FB Page  : Kedai Cantik.Sihat

Cod Sekitar Shah Alam
Pos seluruh Malaysia

Setiap pembelian produk Shaklee dengan saya anda wajib menerima konsultasi percuma dari saya.



Rujukan:
1. Kawamura A et al. 2011. Dietary supplementation of gamma-linoleneic acid improves skin parameters in subjects with dry skin and mild atopic dermatitis. J Oleo Sci. 2011;60(12):597-607.

2. Nissen HP, Biltz H, Mugglie R. 1995. Borage oil: Gamma-linoleneic acid decreases skin roughness and TEWL and increases skin moisture in normal and irritated human skin. Cosmetics Toiletries; 110: 71-6.

No comments:

Post a Comment

Shaklee Baby, Set Mandian Baby Organik

Assalamualaikum dan salam sejahtera Intan nak tanya, mummy-mummy ada anak-anak/baby yang mempunyai kulit sensitif tak? Set Sh...