Monday 27 November 2017

Set Detoks Shaklee




Umum mengetahui detoks adalah langkah yang penting untuk mencapai kesihatan yang terbaik secara menyeluruh. Baik untuk anda yang sedang fokus untuk kurus, meningkatkan tenaga, melegakan kembung perut dan sembelit, membendung nafsu makan, mengurangkan tekanan, menguatkan sistem imun atau memperbaiki kulit anda.


Tahukah anda?

Membersihkan tubuh badan anda daripada toksik dan memenuhi kekosongan itu dengan nutrien yang teratur akan membuatkan minda kita inginkan makanan yang lebih berkhasiat.

Selepas berdetoks, kita lebih cenderung untuk memilih makanan yang berkhasiat dan meninggalkan makanan yang tidak sihat.





Set Detoks Shaklee

1.         Vivix

Vivix diformulakan dengan anggur Muscadine. Anggur Muscadine adalah sejenis polyphenol yang tinggi antioksida dan energy booster yang sangat hebat. Semasa dalam tempoh detox, Vivix membantu memberikan tenaga pada sel untuk membaik pulih kesan toksin yang merosakkan badan dan beri tenaga untuk menyahtoksin dengan lebih efisyen.

Selain Anggur Muscadine, Vivix juga mengandungi ekstrak polygonum cuspidatum, ekstrak european elderberry dan ekstrak lobak ungu. Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan. Vivix mengandungi 4 bahan aktif ini yang tinggi kandungan Resveratrol berbanding resveratrol dari produk lain di pasaran. Resveratrol sangat powerful untuk bantu kawalan pelbagai jenis penyakit


2.         DTX Complex

DTX Shaklee mengandungi milk thistle. Milk thistle ini merupakan teman baik kepada hati. Ia membantu menyihatkan hati dengan meneutralkan radikal bebas , membaiki kerosakan sel-sel hati dan melindungi sel-sel hati baru dari rosak disebabkan toksin yang sama. Oleh itu DTX memang terkenal sebagai TONIK HATI.

Hati adalah organ utama untuk detokfikasi. Namun kalau sudah diselaputi lemak, macam hati ayam tu, penat dia nak kerja. DTX membantu menyingkirkan toksin dari hati dengan lebih efisyen dan merangsang pertumbuhan semula hati yang rosak.

Dalam DTX juga mengandungi ekstrak cendawan Reishi, schizadra, ekstrak dendalion, kunyit dan articok. Kandungan DTX Complex Shaklee kaya dengan antioksida bantu rangsang baik pulih dan regenerasi sel hati dan bantu mengekalkan pengaliran hempedu yang normal serta mengeluarkan toksin dari badan. Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.


3.         Herb-Lax

Herb-Lax mengandungui daun senna yag berfungsi untuk mengelakkan sembelit kerana sangat bagus untuk kesihatan usus dan lancarkan sistem pencernaan. Semasa Detox Program, usus yang sesak dengan toksin dan bahan lain yang menyekat pergerakan usus akan cuba disingkirkan.

Selain daun senna, herblax juga mengandungi herba-herba terpilih untuk membantu pelawasan, elak sembelit dan meningkatkan kesihatan usus.


4.         Alfalfa Complex

Daun Alfalfa tinggi nutrien kerana akarnya yang panjang dan dalam, dapat menyerap pelbagai mineral. Alfalfa membantu melawan keasidan (asid) yang terjadi akibat toksin yang berlebihan dalam badan dan turut membantu menurunkan berat badan.

Kandungan klorofil dan nutrisi dalam Alfalfa Complex menjadikannya diuretik semulajadi iaitu agen penyahtoksin sejak turun temurun. Alfalfa juga bantu tingkatkan sistem penghadaman dan mengurangkan bau badan.


5.         Peppermint Ginger Plus

Seperti namanya, dalam Peppermint Ginger Plus, ada daun pudina dan halia. Khasiatnya dapat menghilang angin dan kembung perut.

Selain pudina dan halia, dalam Peppermint Ginger Plus juga ada jintan manis dan bunga lawang yang nyaman dan melegakan perut. Kandungan dalam supplemen ini mengurangkan angin di usus dan perut dan melancarkan proses penghadaman. Kalau orang yang sering mual dan loya pun sangat direkomenkan ambil supplemen Peppermint Ginger Plus ni.


Berminat dengan Set Detoks Shaklee ini, boleh hubungi Intan

Call / WA : 0125828514
FB Page  : Kedai Cantik.Sihat

Cod Sekitar Shah Alam
Pos seluruh Malaysia

Setiap pembelian produk Shaklee dengan saya anda wajib menerima konsultasi percuma dari saya.


No comments:

Post a Comment

Shaklee Baby, Set Mandian Baby Organik

Assalamualaikum dan salam sejahtera Intan nak tanya, mummy-mummy ada anak-anak/baby yang mempunyai kulit sensitif tak? Set Sh...