Saturday 3 September 2016

Saya jadi ahli Shaklee dah lama sekitar tahun 2011. Dapat free membership sbb beli Shaklee Collagen Powder (Beli 6 Percuma 1). Jadi setiap pembelian dibeli dgn harga ahli.
Tiba2 nak serius jadi pengedar Shaklee pulak... tak der siapa yang paksa pun. Saya yang sendiri yg msg upline saya cakap nak buat bisnes Shaklee.
Lepas tu saya dimasukkan dalam group bisnes yang awesome... segalanya dah ada. Tunggu nak jalan jer.... bila dah jalan, tak sangka pulak best bisnes ni... smpi la sekarang.
Nak tahu tak?
Sistem pemberian Bonus Shaklee kepada pengedar2nya telah di patent kan tau...maknanya Syarikat lain xboleh guna Sistem Bonus mcm Shaklee gunakan sekarang ðŸ˜Ž
Pesanan saya...kalau dah berimpian nak buat bisnes especially bisnes Shaklee cepat2 la mulakan. Sbb nnt menyesal klu dah lmbt mula....byk yg akan terlepas. ðŸ˜‰
Intan
012 5828514

No comments:

Post a Comment

Shaklee Baby, Set Mandian Baby Organik

Assalamualaikum dan salam sejahtera Intan nak tanya, mummy-mummy ada anak-anak/baby yang mempunyai kulit sensitif tak? Set Sh...