Sunday 18 September 2016

Throwback kisah semalam di Shaklee
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Semalam join Health & Wellness (H&W) Fair di HQ Shaklee. Actually event ni terbuka pada sesiapa saja even bukan member. Semua ahli keluarga boleh datang, no charges..
Berbagai aktiviti dijalankan dimulakan dgn sesi talk dari Nutrionist Shaklee. Ibu2 bapak2 dengar talk, anak2 boleh diletakkan di Playroom yg disediakan. Yang best nya smlm dapat lak merasa resepi2 dari Chinch Shake. Bagusnya Cinch Shake ni adalah untuk org yg ingin turunkan berat badan.
Lepas tu ada sesi demo skincare Nutriwhite. Dari Gentle Makeup Remover sehinggalah pada Overnight Renewal Whithening Cream. Setiap tu ada kelebihannya dan fungsinya tersendiri.
Habis sesi talk, ada booth analisa jenis kulit dan health check. Lengkap dengan cadangan supplemen atau produk untuk ke arah yang lebih baik. Bila check jenis kulit smlm rupanya kulit saya kurang moist. So, Nutrionist mencadangkan beberapa produk Nutriwhite untuk lebih moist. ðŸ˜¬
So...lepas ni klu ada lagi H&W Fair ni saya akan announce lagi yer.. Sesiapa nak pegi roger jer. Tak rugi join sbb byk ilmu dan aktiviti menarik disediakan.


No comments:

Post a Comment

Shaklee Baby, Set Mandian Baby Organik

Assalamualaikum dan salam sejahtera Intan nak tanya, mummy-mummy ada anak-anak/baby yang mempunyai kulit sensitif tak? Set Sh...