Tuesday 20 December 2016

Produk Shaklee Pilihan Saya




Dalam banyak2 produk Shaklee, yang mana satu "chemistry" paling kuat?

Susah nak pilih nie... kang ckp Vivix, Collagen Powder merajuk..sbb dia yang saya kenal dulu. Kang ckp Collagen Powder, tak adil pulak...dua2 saya amik sebelum tido (kadang2 ter missed jgk). ðŸ˜‰Dok asyik Colagen Powder dan Vivix, apa lak kata Omega Guard, Vitamin C dan Carotomax.


Aduuss...aku dalam dilema..


Setelah dibuat undian...Vivix menang..
To be fair jugak xder gamba swafoto dengan derang jugak...
Yang bestnya bila amik sebelum tido, bangun pagi rasa fresh, melawas jer..
Sepanjang hari badan rasa bertenaga dan tak ngantuk.


Vivix nie adalah supplimen dalam bentuk cecair yang pekat. Rasanya sedap sangat ala ala rasa ribena. Boleh dibancuh dengan air kosong atau minum gitu jer. Dihasilkan dari 4 bahan utama iaitu anggur muscadine, purple carrot, european elderberry dan polygonum cuspidatum. Antara 4 bahan ni, saya sangat kagum pada Anggur Muscadine.
Hebat sungguh ciptaan Allah pada Anggur nie.


Anggur Muscadine - saiznya sebesar bola golf. Merupakan anggur liar yang mempunyai 20 kromosom berbanding anggur lain yang hanya mempunyai 19 kromosom. Anggur Muscadine hanya akan tumbuh di dalam keadaan lembap panas di Tenggara Amerika. Ia hidup di dalam iklim yang akan membunuh anggur yang paling standard. Ini menjadikan anggur muscadine lebih kukuh dan penuh dengan antioksidan dan fitonutrien daripada mana-mana anggur lain. Fitonutrien dan antioksidan ini adalah salah satu sifat dan cara dalam melindungi buah. Dalam usaha untuk terus hidup, Muscadines terpaksa membangunkan tahap yang sangat tinggi ini untuk fitonutrien berfaedah.

Jika nak dibandingkan dengan anggur jenis lain, anggur muskat ni mempunyai 40 kali ganda lebih polifenol yang terbukti berfaedah untuk kesihatan kardiovaskular, menurunkan tahap gula dalam darah dan membantu melambatkan proses penuaan. Anggur Muskat ni juga mempunyai ciri-ciri untuk menghentikan bahan kimia yang menjadi penyebab kanser dan juga sebagai anti-virus serta anti-bakteria.

Itu baru satu, ada lagi 3 lagi bahan ciptaan Allah yang tidak kurang juga hebatnya.


Pilihan yang TERBAIK untuk kesan yang TERBAIK.

Untuk pembelian dan sebarang pertanyaan boleh hubungi Intan
Call / WA : 0125828514
FB Page  : Kedai Cantik.Sihat

Cod Sekitar Shah Alam
Pos seluruh Malaysia


Setiap pembelian produk Shaklee dengan saya anda wajib menerima konsultasi percuma dari saya.

No comments:

Post a Comment

Shaklee Baby, Set Mandian Baby Organik

Assalamualaikum dan salam sejahtera Intan nak tanya, mummy-mummy ada anak-anak/baby yang mempunyai kulit sensitif tak? Set Sh...